Coșul este gol!
Din momentul in care un contract de vanzare-cumparare este semnat, parafat, iar utilajele agricole ajung in curtea clientului, Departamentul de Service isi intra in drepturi. Rolul principal al acestui departament este de a raspunde solicitarilor clientilor pe perioadele de garantie si post-garantie pe baza activitatii de diagnosticare corecta si rapida.
De asemenea, departamentul acorda o atentie deosebita analizelor si recomandarilor referitoare la defectiunile aparute. Aceste analize sunt trimise periodic producatorilor in vederea imbunatatirii calitatii echipamentelor.
Datorita faptului ca realizam importanta sa, departamentul de service joaca un rol cheie pentru mentinerea echipamentelor agricole in conditii tehnice adecvate, in special pe timpul campaniilor.
Deoarece Departamentul de Service trebuie sa faca fata diferitelor situatii aparute, membrii sai beneficiaza periodic de sesiuni de training.
SERVICE ALEXANDIA:
Consilier Service
SERVICE CRAIOVA:
SERVICE BUFTEA:
Consilier Service
SERVICE GIURGIU:
Consilier Service