CLAAS Combine de recoltat furaje | JAGUAR 980-930.
Atunci când aveți nevoie de inginerie sofisticată, performanțe fiabile și rezultate de excepție.
Atunci când rațiunea și instinctele vă spun același lucru. Atunci este momentul să intre în scenă noul JAGUAR. Prin conceptul său general unic, un nou sistem de acționare a hederului și o gamă largă de role pentru zdrobitorul de boabe, inclusiv tehnologia brevetată SHREDLAGE, cei până la 884 CP vă vor ajuta să strângeți în siguranță recolta.
Avantaje.
- NOU: Rotor V-MAX
- NEW: Pre-compresie hidraulică
- NOU: Detectare programată a sarcinii utile pentru autovehiculele de transport
- NOU: PICK UP 300 / 380
- NOU: DIRECT DISC 500 P / 600 P
- Fixare hidraulică a contra-cuțitului
- Reglare automată a bătătorului cu tambur
- Diferenţial blocabil
- Frână de parcare automată
- AUTO FILL - descărcare în partea din spate
- Variante de acționare a implementului frontal: standard, cu repartizarea puterii, variabilă
- Calitate constant ridicată a tăierii datorită pre-compresiei active a materialului recoltat.
- Rotor V-MAX. Amplasare simetrică a cuțitelor pentru utilizarea zdrobitorului de boabe cu jumătate dinntre cuțite.
- Fixare hidraulică a barei de tăiere
- Reglare automată a bătătorului cu tambur
- MULTI CROP CRACKER
- AUTO FILL descărcare în lateral și în partea din spate
- Sistem de rulare eficient cu frână de parcare automată
- Diferenţial blocabil
- Motoare diesel cu până la 884 CP, normă de poluare Stage IV (Tier 4) pentru motoarele de până la 626 CP, DYNAMIC POWER, DYNAMIC COOLING, CRUISE PILOT şi volum maxim al rezervorului de carburant de 1500 l
- Detectare programată a sarcinii utile pentru autovehiculele de transport. Starea de încărcare a autovehiculului de transport selectat este afișată în CEBIS.
- PICK UP 300 / 380. Flux mare de material recoltat, cu protecție ridicată a sistemelor de acționare și adaptare excelentă la conturul solului datorită cadrului suspendat.
- DIRECT DISC 500 P / 600 P.
Date tehnice.
| Motor | Tipul | Cilindri | Puterea motorului la o turație de lucru de 1800 rpm (ECE R 120) |
| | | | kW/CP |
JAGUAR 980 | MAN | D2862 | V12 | 650/884 |
JAGUAR 970 | MAN | D2868 | V8 | 570/775 |
JAGUAR 960 | Mercedes-Benz | OM 473 LA | 6 în linie | 460/626 |
JAGUAR 950 | Mercedes-Benz | OM 473 LA | 6 în linie | 430/585 |
JAGUAR 940 | Mercedes-Benz | OM 471 LA | 6 în linie | 379/516 |
JAGUAR 930 | Mercedes-Benz | OM 471 LA | 6 în linie | 340/462 |
1 Cu o putere a motorului mai mare de 560 kW, JAGUAR 980 şi 970 nu intră sub incidența niciunui standard de emisii.
NOU: tobă tocare V-MAX.
Interval pentru lungimea de tocare: extinderea intervalului prin dispunerea simetrică a suporturilor pentru cuțite când se utilizează jumătăți de cuțite cu zdrobitorul de boabe, asigură:
- Siguranță operațională sporită
- Prelucrarea uniformă a materialului recoltat de către zdrobitorul de boabe
NOU: Pre-compresie hidraulică.
- Pregătire ideală a materialului pentru tocat datorită controlului inteligent al pre-compresiei, care asigură o calitate constant ridicată a tăierii
- Nu este necesară conversia pentru recoltarea diferitelor tipuri de culturi
NOU: Detectare programată a sarcinii utile pentru autovehiculele de transport.
Starea de încărcare a autovehiculului de transport selectat este afișată în CEBIS.
NOU: PICK UP 300 / 380.
Flux mare de material recoltat cu protecție ridicată a sistemelor de acționare și adaptare excelentă la conturul solului datorită cadrului suspendat.
NOU: DIRECT DISC 500 P / 600 P.
- Cosire curată cu bară de tăiere MAX CUT.
- Flux optim de material recoltat datorită rolelor prevăzute cu valțuri și randament
- ridicat datorită melcului de alimentare de mari dimensiuni.
- Ideal pentru recoltele de înălțime mică și medie.
Trenul de rulare.
- Două poziții de control ale motorului hidrostatic pentru o forță de tracțiune mai mare și valori mai ridicate ale turației, treapta întâi de viteză pe câmp, la viteze de până la 22 km/h
- Diferenţial blocabil pentru o forță de tracțiune mai mare
- Frână de parcare automată pentru mai mult confort
- Funcție de reducere a turațiilor motorului pentru a economisi carburant în momentul întoarcerii la capătul rândului